banner terrassa

logo proces 3

Cercar propostes

La Junta de Govern ha aprovat incorporar al PAM les cinc propostes que han obtingut una valoració favorable per acompanyar al projecte de pressupost municipal pel 2017, condicionat a la seva aprovació definitiva en el ple corresponent. La Comissió Tècnica del procés va valorar les vuit propostes presentades per la ciutadania que van obtenir els suports mínims establerts a les bases, i va fer un informe favorable de les cinc que complien els requeriments bàsics que s'especifiquen a la base 11 (legalitat, competència municipal, viabilitat tècnica i econòmica, i interès general). Aquestes cinc propostes són les que han estat incorporades finalment al PAM per la Junta de Govern.

Tota la ciutat

CAMPO MUNICIPAL DE DEPORTES

ARTURO TRAVESA SOLSONA

Hago constar que hace mas de 3 ó 4 años que la UNION DEPORTIVA LES FONTS ya participo en el PROCESO PARTICIPATIVO y que con un gran numero de peticiones quedo en segundo lugar, ganando injustamente la URBANIZACION DE LA CALLE PROVENZA de Terrassa-Nord.

Y AHORA PARTICIPO COMO PRESIDENTE DE LA UNION DEPORTIVA LES FONTS Y QUE ESTÁ AVALADA POR LOS 560 socios que tenía la Entidad (quinientos sesenta socios).

Este equipamiento beneficiará a todos los equipos y entidades de Terrassa. FUTBOL-RUTBY, ect.

Publicat per OACAN el 23 Setembre 2016Esports

Comentaris

Sr,Arturo Travesa Solsona, Creo que es mi deber como ciudadano el corregirle a lo que Usted publica de que ganó injustamente la Urbanización de la Calle Provença, pues le he de recordar que fue votada por los ciudadanos de nuestra ciudad democraticamente por lo que debería de tener un respeto a la democracia de esa votación, igual que al resto de nuestros conciudadanos votaron ese día a las diferentes propuestas que ellos mismos presentaron Además Les Fonts necesita ese campo de fútbol desde hace muchos años y Yo he estado con Usted y lo sigo estando y por consiguiente le vuelvo a dar mi voto
Publicat per CONSUELO REILLO MIGUEL el 23 Setembre 2016
Inicia sessió per afegir un comentari

Raval de Montserrat 14, 08221 Terrassa :: Tel. 937 397 000 :: procespam@terrassa.cat :: ¿No tens un compte? ::