banner terrassa

logo proces 3

Cercar propostes

La Junta de Govern ha aprovat incorporar al PAM les cinc propostes que han obtingut una valoració favorable per acompanyar al projecte de pressupost municipal pel 2017, condicionat a la seva aprovació definitiva en el ple corresponent. La Comissió Tècnica del procés va valorar les vuit propostes presentades per la ciutadania que van obtenir els suports mínims establerts a les bases, i va fer un informe favorable de les cinc que complien els requeriments bàsics que s'especifiquen a la base 11 (legalitat, competència municipal, viabilitat tècnica i econòmica, i interès general). Aquestes cinc propostes són les que han estat incorporades finalment al PAM per la Junta de Govern.

Tota la ciutat

Seguridad más visible

Rafael Samper Romeu

Mejorar la visibilidad de los vehículos policiales, ahora intantaré explicar esta 'idea'

Ver pasar coches patrulla está bien, pero no hay nada como la cercanía del policía de a pie. Hay lugares donde no se puede llegar en coche, el sentido de hacer unidades móviles más llamativas es para utilizarlas también como efecto disuasorio, a veces, un vehículo parado ya es suficiente para que el hipotético delincuente se lo piense dos veces, mientras la pareja de agentes puede patrullar a pie esa zona, se puede producir el efecto de estar en dos lugares a la vez.

Por supuesto los vehículos policiales deben seguir patrullando y deben seguir funcionando los coches 'camuflados' su cometido en pasar desapercibidos.

Publicat per OAC6 el 14 Setembre 2016Seguretat

Comentaris

Inicia sessió per afegir un comentari

Raval de Montserrat 14, 08221 Terrassa :: Tel. 937 397 000 :: procespam@terrassa.cat :: ¿No tens un compte? ::